Kasutajatingimused

1. Üldtingimused

1.1. Rulo.ee e-pood müüb EZ Rulo OÜ poolt toodetud Kliendi poolt antud info alusel eritellimusel rulookardinaid. Toodang on valmistatud ja komplekteeritud Põlvamaal Savernas.

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.rulo.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku EZ Rulo OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete tellimise ja ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata.

1.4. Müüja andmed:

EZ Rulo OÜ; Reg. nr. 14228818; Serva, 63418, Saverna küla, Valgjärve vald, Põlva maakond, Eesti Vabariik, 63418; Telefon (+372)56960171; Email: info@rulo.ee

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. 

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted toodetakse ja komplekteeritakse vastavalt kliendi tellimusele EZ Rulo OÜ tootmisruumides Põlvamaal Savernas. Nimetatud toodete saadavus tagatakse mõistliku koguse piires. 

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et tellimuse täitmine ei ole e-poes lubatud ajaga võimalik, kontakteerub Müüja Kliendiga ning pakub välja kiireima võimaliku lahenduse. Kui Klient ei ole pakutud lahendusega nõus, tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kahe tööpäeva jooksul.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. Vähesel määral värvitooni, detailide või mehhanismide erinemine toodetel on e-poest tellimisel kliendi võetud risk. Eritellimusel toodetud ruloodele ei kehti 14 päevane kauba tagastamise õigus, lähtuvalt võlaõigusseadusest (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 koostoimes § 56 lg 1).  

3.4. E-poes kuvatavad fotod, videod ja illustratsioonid Toodetest on EZ Rulo OÜ vara, mida võib kopeerida või teistes kanalites presenteerida ainult EZ Rulo OÜ kirjalikul loal.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient komplekteerib E-poes soovitud Toote vastavalt juhistele ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

 5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank) ja krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro, Pocopay).
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 

7. Kohaletoimetamine

7.1. Kliendil on võimalik toode tellida kullerteenusega sobivale aadressile läbi ELS Kullerteenuse).

7.2 Eesti piires on kullerteenus tavarane puhul (maksimaalselt 5 tööpäeva) kliendile tasuta ja sisaldub toote hinnas.

7.3 Ekspressteenuse tasu (24h kättetoimetamine) on 15 eurot.

7.4 Kui Klient soovib toote tagastada, tuleb pakendis toode tagastada Kliendi kuludega aadressile Serva, 63418, Saverna küla, Valgjärve vald, Põlva maakond, Eesti Vabariik, 63418.

7.5. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

7.6. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@rulo.ee või helistades (+372)56960171.

8. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

8.1. Tulenevalt võlaõigusseadusest ei kehti kliendi poolt antud sisendi alusel eritellimusel valmistatud tootele 14 päeva jooksul tagastamise õigus (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 koostoimes § 56 lg 1). Müüja võib toote ümber vahetada või tagasi võtta juhul, kui põhjus on seotud toote kvaliteedi või funktsionaalsusega. Müüja ei võta kaupa tagasi, kui tagastamise põhjuseks on valesti sisestatud lähteandmed e-keskkonnas või kerged värvitooni erinevused e-poe piltide ja kliendile saadetud ruloo vahel. 

8.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@rulo.ee. Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos avaldusega.

8.3. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega, Toode peab olema pakendis. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 8.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

8.4. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

8.5.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile info@rulo.ee . Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

9.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

9.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja. 

9.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

10. Vastutus

10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

10.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

11. Privaatsuspoliitika

11.1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

11.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.

11.3 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

11.4 Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

11.5 Iskuandmed, mis on vajalikud makse sooritamiseks, edastatakse Maksekeskus ASile ja kliendi poolt valitud pangale.

11.6 Tehninguga mitte seotud osapooltele ja kolmandatele isikutele Kliendi isikuandmeid ei avaldata.

11.7. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel. Uudiskirjale on lisatud juhised maililistist välja arvamiseks.

11.8. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist EZ Rulo OÜ andmebaasist.

11.9. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

11.10 Isikuandmed mis on tellimuse soortiamiseks vajalikud:

  • Ess- ja perekonnanimi;
  • Telefoni number;
  • E-mail;
  • Aadress.

Isikuandmeid töötleb EZ Rulo OÜ Serva, 63418, Saverna küla, Valgjärve vald, Põlva maakond, Eesti Vabariik, 63418; Reg. nr. 14228818; Telefon (+372)56960171; Email: info@rulo.ee.

12. Kasutamistingimused ja nende muutmine

12.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

12.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

12.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

12.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

13. Muud tingimused

13.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

13.2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@rulo.ee või helistada telefonil: (+372)56960171

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin

14. Klienditugi

14.1. Klienditoe e-posti aadress on: info@rulo.ee. Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.